Сучасна електроніка нерідко підкидає питання електрикам-діагностам. В цей раз теж «грішили» на неї. Симптоми очевидні: зі слів власника, ніяких проблем з машиною не було. Заводилася, їздила без нарікань. Правда ТО одне чергове пропустив, але з-за цього ж не машина затихне. Так, ще лампочка з масельничкою моргнула — долили масла. Після цього ще їздили. «Звичайно, через ТЕ не затихне», — піддакували ми, переконавшись, що масло в двигуні все-таки є — «Ймовірно, проблема з електрикою. Будемо діагностувати…»,

Два дні автомобіль «перекопували» електрики. Для вірності навіть демонтували супутникову сигналізацію. Результат нульовий. У момент пуску проскакує одна іскра. Всі. Ми пропонуемо найкращій, ремонт инфинити фх37

Пройшлися від бензонасоса до блоку управління двигуном.Неузгодженість міток призводило до того, що блок управління двигуном не бачив моменту, коли подавати іскру. У цьому й крилася причина відсутності іскри. Залишилося знайти «винуватця».

Після перевірки датчиків, маховика і іншої периферії, було прийнято серйозне, виважене, але ризикове рішення: знімати і розбирати двигун. Ми припустили, що поломка має механічну природу і вона криється всередині мотора.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here